white rom

hejsan 
 
Jag hinner slänga in ett snabbt inlägg här. Men måste snart lägga ifrån mig datorn och ta upp skolbökerna och plugga men först ska jag skriva lite. 
 
Idag så har jag fixat massor i mitt rum. Bytt gardiner, städat, bäddat, ny tvbänk ovs.... nu är jag jätte nöjd. Jag har hållt på och bytt stillar sen vi flytta in här  det är 3år år sedan. Heheh. Men nu är det vitt och fräskt. Hihi. och sen har jag umgåts mycket med min familj. Söndagar är en sån dag för det är då alla typ skilljs åt. Pappa åker till stockoholm och alla andra fokuserar på sitt för att klara av veckan. Typ plugg och planerar osv... Men det är så sjukt skönt för om 1 vecka! är det lov! :DD Yeii. Få se om jag drar till stockholm eller inte det har hänt lite grejer nu som gör så att jag kanske inte kommer att kunna åka men det är ingenting jag kommer att dra upp i bloggen. 
 
oj, vad jag skrev på! Vad har ni gjort i dag? :D 
 
 
Har tuvär ingen bild på denna datorn :((
 

Kommentarer
Aili

Låter som ett jättefint rum du har! :)

2012-10-21 18:36:16
URL: http://ailicherp.blogspot.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!