Stockholm VS Göteborg

Jag har sånt beslutångest jag vet inte hur jag ska göra... Om jag ka sticka till stockholm i ngra dagar och jobba men då måste jag gå upp typ 5 -,- Men om jag stannar här i Göteborg så kommer jag bli rastlös ni kommer få tråkig bloggning om mina dagar då jag sover typ till 12-1. går upp och äter sen går och lägger mig igen :( men det sköna är att då får jag sova! :D haha nej jag är inte lat. Åhh kan inte någon typ bara hjälpa mig....:(( Jag vill till stockhol få miljöombyte shoppa osv men inte gå upp klockan 5! Snart får jag lotta allså detta funkar inte..:(( 
 
Vad skulle ni ha gjort?
 
 
 
VS
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!