Ja!, jag lever! ....nästan

heheh hej!! jag lever faktist. har bara inte orkat blogga för det fanns inget roligt att bgga om. Nen jag kan berätta lite om min dag vi hade 2 lektioner idag så sluta halv 11 rätt chill ändå ;) sen åkte jag och gjorde uppgiften som var annledningen till att vi sluta så tidigt. och sen har jag bara sklappat och bu kom jag på för typ en timme sedan att vi har engelska läxa så jag har panik gjort den men nu är jag sjukt trött och ska bsra titta på tv tills jag somnar :)

bjuder på en fin bild från hemkunskapen tidigare idag. :) herheh gissa vad det är??

vi hörs i morgon puss!


Kommentarer
Ida Gratte

Söt blogg :)

allt bra med dig?

2012-10-16 02:39:34
URL: http://idagratte.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!