3 saker test

Tre saker jag inte förstår mig på:Matte, killar och livet
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Dator, böker och penna
Tre saker jag gör just nu: Äter, bloggar och tänker
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Flytta till LA bli modell och vara ekonomisk oberoende 
Tre saker jag kan: Gå, äta och skratta
Tre saker jag inte kan: Stå på händer, måla och matte
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Be youre own
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Baka, ta kort (bättre) och skriva fint.
Tre favoriträtter: Tacos, kött och Pizza.
 
OBS: Detta är bara dem första grejerna som ploppa upp i mitt huvud när jag läste frågan!
:)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!