Glasögon

hej hej

jag har lite bloggtorka nu så bloggbingen blir lite dålig :/

men men imorse så var jag hos optikern och kollade min syn, och ja, jag kommer få glasögon ni får se bild när jag får dem :) jag vet inte om jag är glad eller ledsen för att få det men men ... efter det så åkte jag och jobba i någon timme och åt på flygande korven så sjukt god mat där! :D sen åkte jag hem och stickade vidare på min mössa (den är klar bu, vill ni se ?) och gick till katerbe slm jag passar sen kom carro hit och vi satt och snackade sen följde jag med henne till stallet. och jag har nyss ätit halloweeb tårta så nu är jag i mat koma..

puuss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!