Fanki.blogg.se

Hejsan alla söta!
 
Jag vill bara meddela att ajg nu kommer att byta blogg till Fanki.blogg.se detta utav den enkla anledningen fanki är en modeblogg där jag enbart kommer att skriva om mode,fashion,hår,smink osv. För jag tycker inte om att skriva om mitt liv osv. Det är inte så intresant + att det finnt säckert miljader såna bloggar som bara skriver om sina liv, det finns det väl säckert massa modebloggar också men ändå. Det känns som en ny rolig grej och en helt ny start! 
 
Naturligtvis vill jag ju ha med alla er läsare som läser denna bloggen kom och kika in på Fanki.blogg.se också!
 
PS: Denna bloggen kommer att upphöra runt jul någon gång.
 
Tack denna tid sötnosar! Och se framemot en bättre blogg på Fanki!
 
Fanki, Fanki Fanki visst fastnar det på hjärnan ;)

Kommentarer
Johanna

Hej! Vi skulle behöva din hjälp. Vi kan inte bestämma oss om vi ska göra en parodi film på BECK eller WALLANDER. Se inlägget för att svara http://jfponnys.blogg.se/2012/october/happy-halloween.html# . Tack på förhand! Kram Johanna och Frida.

2012-11-12 16:17:10
URL: http://JFponnys.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!